29 Mei 2012

Scumbag Brain

Bila aku dah sedikit demi sedikit get over benda ni, this scumbag brain of mine pulak bermain-main dengan fikiran aku.

Kau bubuh dia dalam mimpi aku, mimpi buruk, menyebabkan aku tiba-tiba bangun terus rasa nak benci dia. Walaupun aku tau mimpi, tapi aku bangun rasa lega sebab aku benci dia. Kiranya boleh la aku rasa tenang sikit tak payah nak fikir pasal dia dah. Boleh la lepas ni aku lebih focus ke benda-benda lain. Macam perihal macam mana nak menari dubstep, main tinju sama perihal kebodohan Eden Hazard berpindah ke Chelshit.

Tapi semalam kau main-main lagi dengan aku. Kau bubuh lagi dia dalam mimpi aku. Kali ni kau buat pulak dia caring, funny, berkhasiat, bersinar-sinar, comel, berkebolehan menyanyi sama pandai menjaga anak. Aku bangun tidur hari ni dalam rasa gelisah. Tak tentu arah lalu ke tandas. Lepas tu aku jadi gelisah balik. Dan lapar. Okay. Aku makan nasi kejap.

Emosi aku pun serupa bangang juga ni. Terikut-ikut kata otak kenapa. Lemah betul.

nota-magnet-refrigerator : ada fakta psikologi aku baca ni, kalau ada orang tengah fikir pasal kita, waktu kita tidur nanti mesti dia datang dalam mimpi. Pffttt. Masuk mimpi my ass!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan