22 April 2013

Ada Apa Dalam Cermin Tengah-tengah Malam

Disebabkan humidity yang bercelaru ni, aku rasa cepat haus. Tadi aku keluar bilik hanya untuk hilangkan haus sambil tu check pakaian dekat dalam mesin basuh.

Aku minum guna cawan Upin Ipin anak buah aku. Sebab aku rasa cawan tu comel. Tak ada sebab yang kukuh. Lepas tu aku pergi washing room untuk check pakaian aku. Oh. Mesin jem. Sebab dia tension air lembab sangat nak isi dalam mesin tu. Lalu mesin tu merajuk. Aku tekan punat 'start' dia isi balik air dalam mesin tu. Senang betul nak kena pujuk.

Tapi tadi waktu on the way balik bilik, ada satu benda berlaku.

Aku lalu depan cermin. Aku nampak ada benda tak kena. Aku jeling sikit je lepas tu aku tak mampu nak jeling. Aku jalan laju je ke bilik.

Aku nampak...aku nampak...

Perut aku buncit hadkor!

Sampai bilik aku buat sit up sambil menangis.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan