30 Disember 2011

Blekberi

Aku sekarang dah pakai blekberi hasil pembelian daripada budak studio aku. Dia dah pakai blekberi yang lagi power. Dia jual la kat aku henfon lama dia tu dalam harga yang berpatutan. Bermakna sekarang ni aku ketinggalan 1, 2 generasi henfon. Tapi aku peduli apa.

Ramai yang jadi negatif bila dengar aku pakai blekberi. Jadi sarkastik. Sebab aku dulu jadi sarkastik juga pada orang yang pakai blekberi ni. Sekarang ni diorang bising cakap dulu aku tak suka la. Cakap ikut trend la. Diorang berjaya tukar persepsi aku terhadap blekberi la.

Ahh! Fak you!

Aku pakai blekberi bukan sebab aku ikut cakap kau. Bukan sebab aku ikut trend. Aku pakai blekberi sebab nak dapat benefit. Okay. Sekarang mesti kau nak mengaku yang kau pakai blekberi sebab nak dapat benefit jugak.

Nah kau! Fak you lagi sekali.

Aku pakai blekberi sebab saudara sekolah yang rapat dengan aku pakat nak pakai blekberi. Kitorang rapat. Ni antara inisiatif untuk rasa brotherhood kitorang. Aku rasa la. Selain benefit dia kitorang senang nak contact masing-masing bila nak ajak lepak ke. Tanya khabar ke. Tu la reason dia aku pakai blekberi. Bukan aku je. Sepatutnya semua orang la aku rasa.

Satu lagi reason aku pakai blekberi mungkin sebab aku kuat main twitter. Lepas tu dah ada peluang orang jual murah ni, apa salahnya invest seratus dua.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan