17 Oktober 2011

Get This Weight Off My Shoulder, I've Carried It Well

Dah lebih kurang sebulan gua tak cuba menulis, akhirnya ada juga masa gua curi ni nak menulis. Kalau gua power, tak karat lagi gaya penulisan gua ni. Tapi disebabkan gua tau gua tak power, dan gua pun tau penulisan gua selama ni jenis tak power, maka tak boleh nak kesan la karat ke tak gua punya penulisan. Kah kah kah.

Ada satu sebab kenapa gua jadi tak aktif nak menulis. Sebab gua jadi ketua kelas.

Bila gua jadi ketua, maka gua pun akan jadi sesibuk Perdana Menteri. Kalau Perdana Menteri tidur sehari 4 jam. Gua pun lebih kurang tidur sehari 4 jam. Tapi kalau sekali dapat masa terluang, tidur tu jadi 14 jam. Masa tu pucuk kepimpinan gua dah lari arah tuju la. Tapi gua peduli apa, gua ketua kelas je pun.

Ahh. Apa gua merepek ni.

Lepas ni gua dah ada masa untuk kembali menulis seperti biasa sebab beban yang gua pikul dah jadi ringan sikit. Maruah studio pun dah terjaga setelah kitorang pun ada menang beberapa pertandingan. Lega sikit gua rasa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan