22 September 2011

Pemimpin

Penat gua untuk pembukaan sem kali ni bukan sebab dibebani masalah dalaman. Kebanyakan nya adalah berpunca daripada kerja yang tertangguh serta menjadi kapten untuk studio gua kali ni. Ya. Gua jadi kapten. Jangan tak percaya pulak. Gua mampu pegang tanggungjawab sebenarnya.

Penat ni gua nak cuba lalikan sehingga penghujung semester. Sebab apa-apa hal sekali pun, untuk menjadi pemimpin yang adil dan tidak berat sebelah, gua harus sentiasa bertenaga. Bila kita bertenaga, baru orang konfiden dengan kita sebab tampak rajin buat kerja. Bila rajin buat kerja pulak, baru satu kompeni ada progress lantas maju dengan bergaya.

Untuk permulaan, gua nak cuba arrange kan solat subuh berjemaah satu studio. Biar gua jadi imam supaya kepimpinan gua kian terserlah. Kalau gua ada kekuatan la.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan