09 Jun 2010

Hampir Putus Harapan

Payah juga bila gua dah kehilangan komputer riba. Keje blogging gua jadi terbantut. Nak baca pun susah, nak pos apatah lagi. Asalnya banyak juga perihal gua nak ceritakan. Tapi sebab diperamkan ilham tu, jadi la masam. Tak ingat dah.

Kebetulan gua tengah kaya sikit dan Celcom pulak dengan baik hati buat promosi, gua gatal tangan angkat brodben sedas. Ada juga sumber yang boleh buat gua log in nak blogging tengah-tengah malam. Oh ya, modem gua bertemakan Piala Dunia. Brodben pun dah terikut-ikut. Gua agak Piala Dunia habis nanti dia bertukar tema menjadi Liga Super pulak.

Sebut pasal Piala Dunia, itu hari gua ada angkat jersi Belanda warna oren jambu dekat downtown Cheras. Walaupun gua tak sokong Belanda, tapi kebanyakan jersi Eropah ada tanda salib. Boleh murtad kalau gua sarung sehelai. Jersi Belanda ada gambar seladang tengah emo. Cantik juga. Jersi Timor Leste gua tak pasti. Gua dengar kebanyakan daripada diorang atheis. Malaysia ada gambar harimau tengah drible bola kepada sesiapa yang tak tahu.

Piala Dunia tinggal beberapa hari lagi. Gua syak banyak juga gua akan miss tengok atas dasar cari makan. Yang penting gua nak tempah tiket final dekat seksyen 15 Bangi. Harap-harap nanti ada transport yang boleh bawak gua pergi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan