23 Jun 2010

Chicken Caesar Salad (Sambal Pecal)

Badminton. Piala dunia. Gua tidur selewat 5 pagi. Akibat keletihan teramat sangat, jadual kerja gua terlewat 10 minit hari ni. Tidur tak seberapa selama 3 jam lalu gua bangkit bersiap nak pergi kerja. Pergh dia punya mengantuk macam hell.

Pergelangan tangan gua cedera. Smash gua habis kuat semalam. Habis lunyai bulu tangkis. Akhir akhir gua punya tangan injured. Hari kebiasaan kalau gua opening, kiri kanan gua boleh angkat bekas sos 2 sekali henjut. Tapi hari ni kiri 2 kanan 1. Celaka. Jadi lambat pergerakan gua. Terus gua tak jadi nak buat pahala lebih mop lantai. Tangan sakit tambah mata sembab sama ikuel kerja gua tak berkualiti. Kuda dengan Khai Rambo pula asyik mengadu arm muscle rasa kembang. Ceh. Cara berlagak tak kena tempat dengan orang macam gua. Kerja tak pernah nak berkualiti juga.

Hari ni gua balik bawak salad untuk mak gua rasa. Gua tau mak gua suka salad salad ni. Lagi lagi salad yang gua bancuh sendiri. Pergh. Ada rasa belacan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan