30 Mei 2010

Kg. Sijangkang

Semalam nikah. Lincah lincah hari ni kenduri rumah kakak ipar terbaru gua. Disebabkan kenduri tak pernah nak berubah sejak zaman dulu, lebih baik gua tak payah cerita langsung. Alahai, pelamin, ayam masak merah, air ais sama high table. Kan ke sama satu Malaysia.

Gua sekarang sibuk nak siapkan untuk kenduri belah pihak pengantin lelaki. Sesibuk sibuk gua pun, blogging kena juga. Tak boleh tinggal macam sarapan. Sarapan kan ke hidangan paling penting dalam hidup untuk umur panjang. Maknanya berblogging juga boleh panjangkan umur kalau tak disalahguna.

Gua harap kenduri closing esok akan berjalan dengan lancar. Mintak-mintak tak ada budak cedera terhantuk kepala berdarah esok tak pun tercekik tulang ayam. Apa gila nak pergi hantar hospital masa majlis keramaian macam ni. Macam mana nak layan live band.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan