11 April 2010

Ahad Yang Tak Macam Ahad

Apa salahnya kalau hari ahad, duduk rumah, layan Melodi, bagi anak susu, ajar anak mengaji, buat spotcek rokok kat bilik anak, basuh kereta, basuh rumah, layan ERA, pekena nasi dengan ulam-ulam raja, main hoki, tembak cicak, lap-lap perabot, tolong isteri lipat baju, tolong anak balut buku, cari posisi baru. Berfaedah juga.

Ini kan tidak. Datang kedai gua bagi gua panas. Gua dah tak tau bila hari Ahad, bila hari Jumaat. Semua hari pun serupa je. Gampangan.

6 ulasan:

  1. bun,ko mmg serius ke keje kedai ayam tu

    BalasPadam
  2. Gua kerja memang serius. Asal diorang tak lupa nak bayar gua, gua akan terus serius. Keh keh keh.

    BalasPadam
  3. slm..

    cari posisi br...kah2

    lu keje kdai per?

    nway ayat lu baekk..

    BalasPadam
  4. hehe
    marah tp tak mcm marah
    kelakar je :D

    BalasPadam
  5. mak aii!!marah nampak..relax bro..org sekarang mmg mcm tu..klu boleh 24 jam bikin hati kita panas!!sepanas gosip kt Melodi tuh!!layannn!!

    BalasPadam