02 Disember 2009

Albert Hammond Jr.


Gua berasa seronok tengok mamat kerinting ni..kepada sesiapa yang tak kenal Albert Hammond Jr. maka tak cinta..

Gua baru kenal Albert tahun ni. Arep Drum punya kerja. Dia yang pengaruh gua lebih-lebih pasal Albert ni. Gua terus lekat. Asal naik kereta dia lagu Albert juga pilihan gua.

Sebenarnya mamat ni adalah salah seorang ahli kumpulan gitar rancak The Strokes. Beliau sebenarnya berkawan baik dengan frontman The Strokes tersebut, Julian Casablancas. Mana tak nya. Satu sekolah berasrama penuh. Dipercayai satu 'klik' menjadi syaitonirojim sewaktu di sekolah dulu. Selain hadir sebagai gitaris 2nd The Strokes, beliau juga ada satu band side projek bernama Albert Hammond Jr.

Untuk ketahui lebih lanjut, sila klik sini.

Disebabkan beliau gua dah siap 'fade away' tapi tak sepenuhnya. Permintaan Arep Drum adalah supaya ditayangkan lirik nya. Setelah gua serabut pikir nak letak ke tak sampai rambut gua pun dah jadi kerinting tahap rebonding paling mahal, gua dah setuju nak letak. Nah hamek ko Arep. Lu tak hapal nahas!

Fade Away

How Much left does this lesson needs,
For me as time will slowly fade away.

Does magic happens when I'm in need for me,
As time will slowly fade away.

It's time to walk this path,
The future exists in our breath,
It's a long long trip to see,
Around the world we're flying free,
We're on this rocket ride,
Swifting out into the night,
And I know, I know we won't fade away.

(nyanyikan dengan nada indie pop + rock)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan