03 Januari 2011

Mencabar Betul UiTM Rupanya

Macam gampang, faking, binawe, celaka, bodoh, kepala batu 19, kaki bangku, dan seumpamanya yang boleh dibuat puas nafsu amarah.

Tak ada sistem langsung UiTM ni rupanya. Patut lah Melayu tak ke mana. Nak didik anak bangsa tapi sendiri tak mencontohi anak bangsa.

Penat aku bangun awal. Kelas kena cari sendiri. Kalau suruh berkumpul tak apa juga. Rasa macam nak submission orang sekarang ni. Haram jadah.

Penat aku berjalan turun naik bukit. Besar dah otot peha. Hitam buku lali. Ketuat tapak kaki.

Sumpah lepas ni aku nak beli basikal. Aku peduli apa. Basikal tak payah pakai minyak. Siapa yang bodoh sekarang. Bhahaha.

1 ulasan:

  1. hahahaha..tu la..kan aku dah kasi amaran..kau tak dengar..hahaha..

    BalasPadam