07 Disember 2010

Awal Muharram Bermulanya Hijrah (sebaris lirik lagu nasyid).

Aku nak tengok balik segala kebaikan (mungkin) yang aku dah lakukan (mungkin) untuk tahun 1431 Hijrah. Yang benda benda wajib kita cerita lain.

Aku pun tak pasti apa kebaikan yang dah aku buat. Kalau aku tau, mungkin aku akan jadi lebih takbur. Ini orang kata, Istidraj.

Oh. Mungkin kebaikan yang aku dah buat adalah dengan menonton The Arrivals. Sepatutnya azam tahun 1432 Hijrah untuk semua orang adalah menonton The Arrivals. Bukan taruk azam sesuka hati seperti 'bercium di Pavillion adalah overrated, di hadapan Masjid Putra adalah misi seterusnya'.

Selamat mendekati Qiamat everyone.

2 ulasan:

  1. lol..
    memang macam celake
    post anda ini..ahaha
    lagi2 'selamat mendekati qiamat'..
    ahaha

    BalasPadam
  2. I speak nothing but the truth. Sepatutnya azam semua orang lagi satu. Bersedia menghadapi Qiamat.

    BalasPadam