27 Ogos 2010

Pall Mall

'Seven E fucking now!' Mael.

Gua dengan Arep Drum terus gerak memandangkan sebentar lagi ada sesi.

* * * * * *

Nada ringtone Sam's Town - The Killers.

"Hello?" gua.

"Sorry, ini saudara Zakba?" kedengaran suara amoi berumur dalam lingkungan 30an.

"Maybe" gua.

"Oh, ok. Itu hari you ada ambil survey about our product the new Pall Mall and kitorang ada bagi you 5 kotak free rokok Pall Mall?"

"Err, maybe" gua, secara mengada-ngada sekali lagi.

"Ok, we all ada promise nak call you selepas seminggu and wondering apa you rasa dengan Pall Mall baru itu?"

"Err, biasa sahaja. Ada rasa chinggam sedikit."

"Oh, ok. Then kami nak tau if you nak jadikan Pall Mall rokok pilihan nombor satu you selepas ini?"

"Err, tak! Sebab gua definitely dah berhenti merokok!"

T H E E N D

nota-magnet-refrigerator : sebetulnya gua memang tak pernah merokok pun.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan