12 Mei 2010

King Segala Air

Gua kalau penat bekerja, tekanan perasaan, sedih, berperasaan malu, kepala pening, memerlukan teman bergurau, gatal-gatal badan, gua akan ajak kawan gua minum-minum dekat kedai makan orang-orang kebanyakan. Mamak untuk nama samaran.

Gua kalau order air memang gua order air yang biasa biasa je. Gua tak akan order yang bukan bukan macam lai ci kang panas. Tu bukan air. Tu bubur. Air yang paling ngam dengan jiwa gua dan juga kebanyakan orang. Memang gua yakin air paling 'king' untuk melepaskan segala kejahatan dalam diri.

Dengan pekat hitam teh tapis campur susu 'gold coin' dalam sukatan yang sesuai, dapat hasilkan air yang berwarna jingga keperangperangan serta aroma manis kekelatan menusuk jiwa yang sedang resah. Lalu resah pun hilang. Gantikan dengan nikmat keghairahan serta keselesaan seperti sedang berkubang dalam kolam air panas. Pergh. Gua memang menghargai pencipta teh tarik.

Gua dah malas nak sambung. Keyboard gua dah banjir.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan