03 September 2009

Cerita pertama

Asalamualaikum buat blogger-blogger Islam dan salam sejahtera buat yang non-Islam..

Selamat datang ke blog gua yang gua baru create pas desakan orang ramai..

Gua start berminat nak buat blog ni pon lepas gua bace blog-blog orang di sekitar gua..

Argghh..sume orang de kisah nak cerite..gua de gak cerite nak share..

Tapi buat mase ni gua tak tau nak cerite pe..lu orang layan je la diskografi gua..

Nama : ibnu Mohamad Basuki

Umur : rahsia

Pekerjaan : belum mencukupi syarat yang diimpikan ibu tersayang..

Pengajian : Tadika KEMAS, Sekolah Rendah, Sekolah Menengah, Matriks, U. cukup??

Makanan kegemaran : please select one

Minuman kegemaran : please select one

Status : nape nak tau?? (ayat biase awek2)

Bil. adik beradik : 6 orang..sume lelaki..jangan banyak soal..

Tinggi : cukup tinggi

Berat : tak cukup lagi..

Cita-cita : tak nak jadi penyangak yang menyusahkan mak gua..

Tu serba-sedikit tentang gua..nak tau lagi?? Tunggu pe gua nak cite lepas-lepas ni..ok??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan